Teknoloji

Bir buçuk yılda 315 marka 526 Web3 projesi başlattı

Dalgalı piyasalara rağmen, internetin blockchain, NFT, metaverse ve sürükleyici deneyimlerle ilişkilendirilen yeni versiyonu olan Web3’e olan ilgi devam etti. Yakın zamanda yapılan bir araştırma, 315 markanın 2022 ve 2023’te 526 Web3 projesi başlattığını ortaya koydu.

Merkezi olmayan blockchainler üzerine kurulu internetin yeni versiyonu için kullanılan ve 2021 yılı itibari ile popülarite kazanmaya başlayan Web3 konsepti, 2022 ve 2023 yıllarında blockchain ekosisteminde yaşanan gelişmelere rağmen kurumsal markaların ilgi odağı haline geldi. by NFT Technologies, 2022 ve 2023’ün ilk çeyreğinde 315 markanın toplam 526 Web3 projesi başlattığını tespit etti.

Konuyla ilgili değerlendirmelerini paylaşan Gate TR İş Geliştirme Müdürü Didem Gülyuva, “Metaverse, NFT, sürükleyici deneyimler, artırılmış gerçeklik ve kripto para kavramlarıyla ilişkilendirilen Web3, dalgalanmalara rağmen ilgi odağı olmaya devam etti. piyasa koşulları.”

Restoran zincirlerinden dokuma devlerine

Web3 teknolojisinin, merkezi olmayan finans uygulamalarının ve kripto para birimlerinin dünya çapında artan kabulüyle, teknolojinin potansiyelini anlayan markalar Web3’e yatırım yapmaya başladı. Rapora göre, Zara, H&M, Prada gibi dokuma devleri, Adidas, Puma gibi spor markaları, PizzaHut ve McDonald’s gibi restoran zincirlerinin de aralarında bulunduğu farklı branşlardan dünyaca ünlü markalar, sahip oldukları markaların ortasında yer aldı. şimdiye kadar Web3 projesini başlattı.

Didem Gülyuva, Web3’ün gerçek maliyetini kanıtlayarak bir pazarlama vaadi özelliğinin ötesine geçtiğini belirterek, “Web3 kullanım senaryoları yaygınlaştıkça konsept gerçeğe uygun hale geldikçe benimsenme oranı da artıyor. Rapora göre markaların başlattığı projelerin %40’ının 1 yıldan uzun sürmesi oldukça dikkat çekici.

10 kişiden dokuzu NFT’ye sahip olmanın bir “avantaj” olduğunu düşünüyor

Öte yandan, DappRadar tarafından yürütülen başka bir araştırma, araştırma katılımcılarının %92’sinin kendilerine fayda sağlayabilecek NFT’lere sahip olmanın avantajlı olduğunu düşündüğünü ortaya koydu. Web3 konseptinin olmazsa olmazı olan NFT’lerin topluluk oluşturmak için güçlü bir araç olduğuna dikkat çeken Didem Gülyuva, “Markalar, tüketicileri ve potansiyel hedef kitleleri ile etkileşim kurabilecekleri her alanda var olmak isterler. Web3 kullanıcıları da önemli bir izleyici kitlesine karşılık gelir. Web3’ün olanaklarından biri olan NFT’ler savunuculuk, beğeni ve marka sadakati aracı olarak konumlandırılmakta ve markalar NFT ve Web3 olanaklarını kullanarak satın alma gücü yüksek bu kitleye yönelik sadakat programları oluşturabilmektedir.

Tek tıkla Web3’e geçiş imkanı sunar.

Gate TR İş Geliştirme Müdürü Didem Gülyuva, topluluğunu her zaman dinleyen ve global trendleri takip eden bir platform olarak Web3’e bir tuşla geçiş imkanı sağladıklarına dikkat çekerek değerlendirmelerini şu sözlerle tamamladı: , ticaret, zincir ortası süreçler, NFT’ler ve merkezi olmayan uygulamaların tümü Web3 ekosistemine taşınabilir. 50’den fazla token için vadeli işlem desteği sunduğumuz kullanıcılarımız, varlıklarının likiditesini koruyabilecekleri araçlara da erişebilirler. Ayrıca Gate TR kullanıcıları, gerçek zamanlı veriler ve güncel trendler sayesinde bir sonraki popüler NFT’yi keşfetme şansına sahip oluyor. Bu yıl 10. yılımızı kutlarken, kullanıcılarımızın merkezi olmayan geleceğin aktif oyuncuları olma süreçlerini kolaylaştırmayı öncelikli hedeflerimizden biri olarak görüyoruz.”

imranli-ajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu